Saban hari selebriti-selebriti tanah air dilihat semakin aktif di platform sosial dan penyanyi tersohor Anuar Zain juga sudah ‘terjebak’ dengan aplikasi TikTok.

Anuar mengumumkan perkara itu menerusi akaun TikTok miliknya yang dibuka pada minggu lalu dan berharap dapat berinteraksi bersama para peminat di platform tersebut.

“Hai semua, saya masih baru di TikTok. Saya hanya ingin mengucapkan selamat datang buat diri sendiri dan menantikan perkara yang menyeronokkan di sini.

“Boleh ‘follow’, komen dan hanya yang positif saja okay. Kita seronok-seronok sahaja, ‘good vibes’ saja, ‘no bad vibes’. Jadi kita sama-sama sokong antara satu sama lain, naikkan semangat sesama sendiri dan menjadi positif,” katanya.

@anuarzainnetwork

##tiktokmalaysia ##artistsoftiktok ##fypdongggggggg ##foryoupage ##fyp

♬ original sound – ANUAR ZAIN

Rata-rata peminat menerima baik pembukaan akaun TikTok penyanyi itu yang kini memiliki lebih 60 ribu pengikut.

Sehubungan dengan itu, Anuar atau nama sebenarnya Shahrul Anuar Zain, turut menunaikan permintaan peminat untuk menyanyikan lagu-lagu popularnya seperti “Lelaki Ini”.

@anuarzainnetwork

##fypage ##fyp

♬ original sound – ANUAR ZAIN
@anuarzainnetwork

SELAMAT MALAM ##tiktokmalaysia ##foryoupage ##fyp ##fypdongggggggg ##artistsoftiktok

♬ original sound – ANUAR ZAIN

Menjengah ke ruangan komen, para peminat turut berkongsikan pengalaman menyaksikan konsert penyanyi itu dan berharap Anuar akan melancarkan lagu baru pada masa akan datang.

Bagus juga Anuar Zain dah ada TikTok ya. MissMynah yakin ramai peminat yang rindu nak dengar suara emas Anuar Zain menyanyi setelah sekian lama.