Pereka fesyen terkemuka tanah air #DatoRizalmanIbrahim menjadi bualan netizen sejak semalam apabila tular di media sosial mengenai percutiannya ke pulau peranginan #Langkawi bersama dua anaknya menaiki jet peribadi! Jet ya bukan helikopter.

2 7


Menariknya rata-rata netizen yang melihat video dan gambar yang tular itu kagum dengan pereka fesyen tersebut dan ramai yang meninggalkan komen menyatakan #Rizalman mempunyai keperibadian diri yang baik hati dan tidak sombong.

3 5
4 8


Bahkan, mereka turut mendoakan kesejahteraan buat #Rizalman. Menerusi video IG Stories yang dimuat naik #Rizalman, dia yang menetap di sebuah villa mewah di #Langkawi turut memuat naik videonya memberi ‘buah tangan’ #Ritote kepada semua staf di villa tersebut sambil sempat beramah mesra sebelum berangkat pulang ke Kuala Lumpur.

5 5


Apa komen anda?


Untuk hiburan terkini layari www.missmynah.com


📸: Rizalman Ibrahim Instagram


#MissMynah #RizalmanIbrahim #fashiondesigner #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #pelakon #cuticutiMalaysia #makanangin #pulau #pantai #kakitravel #kakitravelmalaysia #travel #travelphotography #travelgram