Penyanyi Zizi Kirana dan pelakon Yusuf Bahrin sah bergelar suami isteri dalam satu majlis sederhana di Masjid Usamah Bin Zaid, Kuala Lumpur kira-kira jam 10.50 pagi tadi.

Berita gembira itu dikongsikan menerusi siaran langsung Instagram (IG Live) milik Zizi, atau nama sebenarnya Nur Fazelah Mad Tahil.

Dalam majlis itu, Zizi menerima mas kahwin RM300, cincin berlian dan senaskhah al-Quran.

page1 1
page 24
Pasangan pengantin memakai busana songket serba hitam

Dalam kesempatan itu, Yusuf dan Zizi meluahkan rasa syukur atas doa daripada para peminat terhadap hubungan mereka yang terjalin sejak beberapa bulan lalu.

“Alhamdulillah, saya selamat diijabkabulkan dengan Zizi Kirana. Saya harapkan doa daripada semua,” kata pelakon drama “Perempuan Tanpa Dosa” tersebut.

“Terima kasih kepada semua yang mendoakan. Maafkan segala salah silap dan kekurangan kami. Kami doakan yang terbaik juga buat semua,” ujar Zizi.

Terdahulu, Zizi tidak menafikan bahawa dia dan Yusuf sedang mengenal hati budi masing-masing sejak mereka terbabit dalam program “All Together Now Malaysia” serta tidak menolak sekiranya mereka ditakdirkan berjodoh.

Malah, rakaman video Yusuf memanggil Zizi dengan panggilan sayang ketika sesi Instagram tular di media sosial sekali gus menguatkan lagi spekulasi peminat terhadap hubungan cinta mereka.