Dengan kekayaan yang mereka ada, para selebriti boleh berbuat apa sahaja kepada wajah dan tubuh mereka. Tidak kira baik mahupun buruk, hampir semua selebriti antarabangsa pernah menjalani pembedahan plastik biarpun hanya sekali. Wang bukan satu masalah untuk menjadikan penampilan mereka lebih menarik dan tidak dinafikan ia dapat membantu mereka berdepan persaingan dalam industri hiburan.

Hari ini, MissMynah kongsikan beberapa selebriti Asia yang telah mengubah struktur wajah mereka sepanjang berada dalam industri hiburan.

Priyanka Chopra Jonas

Priyanka Chopra

Tidak lama selepas dia diumumkan sebagai juara pertandingan ratu cantik Miss World 2000, Priyanka perlu menjalani pembedahan bagi membuang polip dari rongga hidungnya, namun doktor yang mengendalikan pembedahan itu membuat kesilapan sehingga hidungnya lebih mendatar. Perkara itu bukan sahaja mengakibatkan dia digugurkan dari dua filem kerana penerbit tidak boleh menerima penampilannya, bahkan Priyanka juga terpaksa menjalani beberapa pembedahan bagi membaiki struktur hidungnya.

Priyanka Chopra Miss World
Pada usia 18 tahun, Priyanka dinobatkan sebagai juara Miss World 2000, selepas menjuarai Miss India
1 81 958x1024 1
Memoirnya yang berjudul “Unfinished” dipenuhi dengan pelbagai anekdot serta kisah-kisah di sebalik kehidupan peribadi dan kerjayanya
2 1
Hubungan Priyanka dan suami, Nick Jonas, bermula dari Twitter pada 2016, dan mereka kini adalah antara pasangan selebriti paling romantik!

Shilpa Shetty

Shilpa Shetty

Shilpa Shetty telah membina kerjayanya dalam industri Bollywood selama bertahun-tahun, dan dia tidak pernah malu untuk mengakui bahawa dia pernah menjalani pembedahan Rhinoplasty. Wajahnya dilihat begitu berbeza dengan foto-fotonya ketika remaja. Bagaimanapun, peminat kecergasan itu menganggap ia perkara kecil dan menyatakan hidung mancungnya tampak seimbang dengan struktur wajahnya.

1 4
Kelihatan anggun disinari cahaya mentari senja
DR4v2tfVAAA5b76
Shilpa pernah digandingkan dengan bintang Bollywood Shah Rukh Khan dalam filem debutnya “Baazigar”
meejan 1820x1024 072321023232
Biarpun suaminya kini dalam tahanan, namun Shilpa turut menyeru peminat agar menonton filemnya

Park Min Young

Park Min Young

Apabila foto-foto lamanya mula tersebar di Internet, Park Min Young — yang tidak pernah mendedahkan bahawa dia pernah menjalani pembedahan plastik — akhirnya mengakui dia pernah menjalani pembedahan kelopak mata ganda dan hidung. Para peminat terkejut setelah mendapati dia melakukan semua itu ketika masih berada di zaman sekolah menengah, namun bintang K-drama itu menjelaskan dia telah meminta izin ibunya untuk tampil lebih menarik.

90c3bc24f178817af22d9ef46082de8b
Tampil lebih menawan dengan mata besar dan kelopak mata ganda
2c1b4b044fc857af4a66ec46e835153e
Park Min Young pernah digosipkan bercinta dengan pasangan pelakonnya Park Seo Joon susulan keserasian mereka dalam drama “What’s Wrong with Secretary Kim”
aTek8Qp
Tak perlu ‘try hard’, Park Min Young sememangnya jelita!

Lee Sung Kyung

Lee Sung Kyung

Lee Sung Kyung terkenal dengan penampilannya yang comel dan menawan, namun para peminat terkejut setelah mendapati pelakon itu telah menjalani pembedahan plastik untuk memperbaiki struktur wajahnya. Jika dibandingkan dengan foto-foto lama dan terbaru, jelas dia telah menjalani pembedahan kelopak mata ganda. Bagaimanapun, dia tetap dihujani dengan pujian daripada para peminat atas kejelitaannya yang luar biasa.

Lee Sung Kyung 3 1024x790 1
Tak hairanlah dia digelar ‘Queen of Swag’
bbe2ec6f536d58cfd94f1be30bb4094c
Lee Sung Kyung pernah bercinta dengan pasangan pelakonnya dalam drama “Weightlifting Fairy Kim Bok Joo”, iaitu Nam Joo Hyuk, namun percintaan mereka tidak kekal lama kerana jadual masing-masing terlalu sibuk
Shooting Star Korean Drama a01
Dia bakal membintangi drama terbaru “Shooting Star” bersama Kim Young Dae

Chrissy Teigen

Chrissy Teigen

Baru-baru ini, model dan personaliti Asia-Amerika Chrissy Teigen mendedahkan dia telah menjalani pembedahan untuk membuang lemak di wajahnya. Chrissy menjelaskan prosedur itu dengan lebih terperinci kepada pengikut Instagram miliknya dan mengakui dia berpuas hati dengan hasilnya. Malah, ini bukan kali pertama dia membuka mulut tentang pembedahan plastik memandangkan dia pernah menjalani pembedahan implan payu dara ketika berusia 20-an, namun mengubah perspektifnya terhadap prosedur tersebut setelah bergelar ibu kepada dua orang anak.

john chrissy t
Chrissy telah berkahwin dengan penyanyi dan penulis lagu Amerika, John Legend
cropped chrissy teigen photo.0.0.1506802053
Dia tidak malu untuk mengakui bahawa dia peminat makanan segera
chrissy teigen vanity fair oscar party 2020 0
“Everyone used to….surgically enhanced curves,” Chrissy memberitahu pengikut Twitter-nya bahawa dia gembira dengan bentuk tubuhnya