Dalam sibuk mengejar kembali rentaknya dalam dunia lakonan, pelakon Elfira Loy bersyukur kerana masih berpeluang untuk memperoleh pendapatan sampingan menerusi bidang perniagaan dan peragaan tudung.

Menerusi perkongsian terbaru di laman Instagram, Elfira atau nama sebenarnya Nurul Elfira Loy Ahmad Sabri, meluahkan keterujaannya apabila diberi kesempatan untuk berkolaborasi dengan jenama tudung terkenal, AMEERAZAINI.

“Saya berasa sangat beruntung kerana berpeluang memperagakan jenama AMEERAZAINI. Mereka kata saya adalah selebriti pertama yang berkolaborasi dengan mereka. Alhamdulillah.

“Buat pengetahuan semua, saya sering memakai jenama tudung AMEERAZAINI. Apabila mereka menawarkan kolaborasi ini kepada saya, saya terus bersetuju tanpa menyemak dahulu jadual kerja saya,” katanya.

Kolaborasi itu adalah bersempena kempen Tudung Kita, yang mana ia diperkenalkan oleh AMEERAZAINI pada tahun lalu sebagai simbolik rasa cinta kepada negara Malaysia.

Koleksi Tudung Kita tahun ini mempunyai tiga pilihan warna baharu yang lebih eksklusif, dengan nama Citra, Suria dan Persona.