Anak kepada usahawan kosmetik terkenal Dato’ Seri Vida iaitu Cik B mengakui bahawa dia kurang bersetuju dengan keputusan ibunya untuk berkahwin dengan bekas pembantu peribadi, Iqbal Zulkifli.

Menurut Cik B, atau nama sebenarnya Edlynn Zamilleen Muhammad Amin, pada awalnya dia menyangka perkara itu hanyalah untuk mencari publisiti semata-mata, namun melihat ibunya semakin serius.

“Saya sangat kurang setuju. Mama umurnya pun dah tua, abang Iqbal baru umur 27.

“Macam mana abang Iqbal boleh sukakan orang tua. Mesti ada sebab. Saya pun tak setuju mama nak ada anak lagi. Mama ni kalau dia bercinta, dia macam cinta buta,” katanya menerusi satu temu bual rancangan hiburan popular.

Dedah Cik B lagi, selain hubungannya dengan Iqbal sudah lama renggang, jarak usia ibunya dan lelaki itu juga menjadi punca dia tidak bersetuju dengan perancangan tersebut.

Bagaimanapun, Cik B tidak mahu mengulas panjang dan berharap ibunya gembira dengan keputusan yang dibuat walaupun tanpa persetujuannya.

Baru-baru ini, Dato’ Seri Vida dilihat mengadakan majlis kejutan hari lahir Iqbal di sebuah restoran mewah. Difahamkan pasangan itu merancang untuk mendirikan rumah tangga pada Disember ini.