Penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza memberitahu dia akan tetap teruskan perancangan asalnya untuk melangsungkan konsert apabila situasi negara sudah pulih kelak.

Sebelum ini Siti telah membuat perancangan untuk melangsungkan konsert itu tahun lalu, tetapi terpaksa ditunda susulan pandemik COVID-19 semakin berlarutan dan membimbangkan.

“Yang pasti, perancangan masih akan tetap dilaksanakan kelak. Bagilah peminat buat simpanan sekarang supaya kelak, mereka boleh membeli tiket. Apapun, saya akan umumkan juga pada waktu yang sesuai nanti,” ujarnya yang dipetik dari Harian Metro.

2 3
Siti Nurhaliza mahu kembali aktif menyanyi apabila anak keduanya sudah besar.

Dalam pada itu, bersempena dengan tahun 25 tahunnya dalam dunia seni, Siti bakal menghadiahkan lagu istimewa bagi meraikan pencapaiannya itu yang mana beliau kana bekerjasama dengan penyanyi dari Indonesia.

Bagaimanapun Siti tidak mendedahkan identiti penyanyi tersebut, namun berkata projek berkenaan akan direalisasikan awal tahun 2022.

📸: Siti Nurhaliza Instagram

#MissMynah #SitiNurhaliza #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #penyanyi #konsert #lagubaru #covid19 #kitajagakita #rakyatprihatin