Nampaknya kes membabitkan pelawak dan pengacara Shuk Sahar akan terus berpanjangan apabila Shuk baru sahaja membuat laporan polis gara-gara difitnah oleh bekas kekasihnya Fara Salleh di media sosial baru-baru ini.

Menurut peguam yang mewakili Shuk iaitu Haziq Aizuddin Subhi, anak guamnya tidak mahu terus mendiamkan diri kerana fitnah dan ugutan oleh wanita itu adalah bertujuan mahu menjatuhkan imej serta reputasi Shuk.

WhatsApp Image 2021 08 02 at 12.32.36 PM 727x1024 1
Video yang dimuat naik Fara Salleh yang didakwa Shuk Sahar di sebuah hotel

Beberapa hari lepas kecoh apabila Fara telah memuat naik sebuah video yang memperlihatkan seorang lelaki dipercayai Shuk tidak berpakaian berada di sebuah bilik hotel. Bagaimanapun, video tersebut telah dipadamkan.

Lebih mengejutkan ramai apabila Fara turut mendedahkan satu salinan laporan polis berhubung dakwaan kes cabul membabitkan pelawak itu di media sosial, malah turut berkongsi perbualannya dengan individu yang mendakwa dicabul pada Februari lalu di sebuah hotel di Bukit Bintang.

Apa akan jadi seterusnya? Sama-sama kita tunggu kerana Miss Mynah dapat merasakan kes ini akan terus berpanjangan dan belum nampak akan reda dalam masa terdekat ini.