Setiap keluarga pasti teruja dan gembira apabila menerima ‘orang baru’ dalam keluarga mereka, bagaimana pun berbeza pula dengan penerbit dan pelakon popular Sheila Rusly yang baru sahaja mendapat menantu baru telah difitnah oleh sebuah blogger hiburan di sebuah media sosial.

2 10
Sheila Rusly kongsi tangkap layar posting daripada blogger yang memfitnahnya


Rentetan dari isu itu, Sheila Rusly telah bertindak membuat laporan polis terhadap pihak tersebut bagi memberi pengajaran kepada orang lain yang menyebarkan fitnah tanpa usul periksa. Walaupun blogger itu telah membuat permohonan maaf secara terbuka di media sosial mereka tetapi Sheila berkata pihak blogger tidak langsung menghubungi mereka sebaliknya suaminya Jinggo yang juga pengarah yang menghubungi pihak mereka sebelum permohonan maaf dibuat.


Inilah yang dikatakan ‘terlajak perahu boleh berpatah balik, terlajak cakap badan binasa’. Oleh itu MissMynah meminta orang ramai supaya berhati-hati dalam menyebarkan apa jua perkara supaya ia tidak jatuh fitnah.
MissMynah harap perkara ini dapat diselesaikan secara baik.


📸: Sheila Rusly Instagram


#MissMynah #SheilaRusly #jinggo #ElisyaSandha #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #viral #kontroversi #pkp #kitajagakita