Perkahwinan pelakon Remy Ishak baru-baru ini ternyata meninggalkan kesan buat para peminat yang menyuarakan kekecewaan mereka apabila ‘Hero Malaya’ itu selamat bernikah Sabtu lalu.

Hasil tinjauan di laman sosial, ramai peminat mengakui ‘patah hati’ hinggakan sesetengah daripada mereka menghasilkan kandungan berupa video yang mencuit hati.

@yungsbrna

tahniah remy ishak dan isteri 🥲

♬ Hati Yang Kau Sakiti – Rossa
@bakewithhannan

Selamat tinggal pujaan hati dinda 💔 ##remyishak ##reckless ##fypシ

♬ reckless – Madison Beer

Walaupun pelakon drama “Pujaan Hati Kanda” itu geli hati melihat gelagat lucu peminatnya, namun pada masa yang sama dia turut memohon maaf jika ada yang benar-benar kecewa.

“Sejak dua hari lepas banyak betul mesej daripada kawan-kawan dan keluarga yang ‘forward’ video seperti ini.

“Saya tahu mereka semua adalah peminat dan penyokong yang bergurau untuk menceriakan hari saya, tapi kalau ada yang betul-betul patah hati, tolong maafkan saya,” kata pemilik nama sebenar Mohammad Zalimei Ishak tersebut.

Dalam pada itu, Remy turut menjelaskan bahawa dia akan meneruskan kerjaya dalam bidang lakonan biarpun sudah berumah tangga.

“In shaa Allah saya akan tetap akan menghiburkan anda semua dalam projek yang akan datang. Terima kasih semua kerana masih setia bersama saya,” katanya.

Remy mengakhiri zaman bujangnya dengan wanita pilihan hati, Ezza Yusof, pada petang Sabtu lalu di Masjid Negara, Kuala Lumpur dalam sebuah majlis tertutup.