Biarpun sudah meningkat dewasa, pelakon Erynne Erynna mengakui masih sukar untuk mendapatkan watak yang seusianya ketika menerima tawaran berlakon.

Erynne, atau nama sebenarnya Syazlynne Erynne Abdullah, berpendapat bahawa tubuhnya yang genit dan kurang matang menjadi penghalang kepada perkara tersebut.

“Walaupun dah bergelar ibu, saya akui susah nak dapat watak wanita dewasa, mungkin sebab fizikal saya kecil dan tak nampak matang.

“Tapi kalau diberi watak begitu saya okay sahaja, cuma macam mana saya nak nampak matang itu, mungkin saya kena tukar imej, solekan atau cara pemakaian,” katanya yang dipetik dari mStar Online.

Buat makluman lanjut, pelakon filem “Congkak” itu berkahwin dengan jejaka pilihan hatinya pada April 2019 dan kini dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Medinah.

Dalam perkembangan baru, Erynne kini muncul dalam drama Astro Prima arahan Heykal Hanifah, “Ali Alia”, di mana dia digandingkan dengan pelakon Fimie Don.

Drama yang mengisahkan tentang sepasang adik beradik kembar ini diispirasikan daripada kisah sebenar masyarakat yang berdepan kanak-kanak autisme.