Pelakon Datin Paduka Eina Azman telah memuat naik foto bersama kapsyen di Instagramnya miliknya memberitahu dirinya baru sahaja selamat menjalani pembedahan biopsi di leher bagi mengambil sampel tisu atau sel untuk menentukan sesuatu penyakit.

Menurut Eina, ini adalah pembedahan biopsi keempatnya sejak 2016 apabila dia masih mengalami sakit dan bengkak di tempat yang sama sejak sekain lama.

Salam semua… Alhamdullilah after 6 hours + saya dah bangun… Ramai yang whatsapp dan DM tanya saya kenapa takde update apa-apa sangat di IG. Dan masih terlalu ramai yang nak tau saya sakit apa.

“Lately ni saya kurang sihat. Saya dah pernah buat biopsi sebanyak 4 kali di leher dari tahun 2016 sehingga harini. Dan sakit saya masih tak hilang. Hari ni saya berjaya buat pembedahan selepas 2 tahun sebab tempat biopsi yang saya pernah buat beberapa kali sebelum ini masih bengkak dan sakit,” katanya.

Perkongsiannya itu mendapat maklum balas daripada rakan artis dan juga peminat yang mendoakan kesembuhan dirinya.

πŸ“Έ: Eina Azman Instagram

#MissMynah #EinaAzman #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #pelakon #pembedahan #biopsi #getwellsoon #kitajagakita