Setelah lebih lima tahun kelibatnya tidak muncul di skrin lebar, pelakon Tasha Shilla membuat kemunculan semula dengan sebuah filem komedi seram terbaru, “Jangan Takut: Kau Takut..Aku Pun Takut”.

Seperti yang dikongsikan di laman Instagram miliknya, Tasha atau nama sebenarnya Natasha Sheila Abdul Razak, berkongsikan poster wataknya dalam filem tersebut, iaitu seorang gadis bernama Malaika.

“Jangan Takut: Kau Takut..Aku Pun Takut” mengisahkan tentang tiga sahabat baik yang ingin pergi ke Kuala Lumpur. Mereka menumpang kenderaan Malaika dan dalam perjalanan mereka telah bermain satu permainan iaitu kongsi kisah seram dan siapa yang rasa takut perlu turun daripada kenderaan tersebut.

Namun, kisah seram 3 sahabat tersebut bertukar menjadi kisah lucu. Tiba giliran Malaika, ceritanya betul-betul buat tiga sahabat tersebut rasa seram.

9
1 1 1
Tasha Shilla menggalas watak sebagai Malaika

Diarahkan oleh Nazir Jamaluddin, filem itu turut dibintangi barisan pelakon hebat seperti Wan Hanafi Su, Delimawati, Ropie, Jasmin Hamid, Bell Ngasri, Melati Zero, Azlee Senario, Ucop Cecupak, Aiyuni Hashim, Kamarul Yusof, Donna Muslim dan Along Eyzendy.

Mengikut perancangan, filem itu sepatutnya ditayangkan di pawagam, namun terpaksa dibatalkan susulan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) 3.0.

Terdahulu, Tasha memberitahu bahawa dia bersikap selektif dalam memilih watak demi menjaga statusnya sebagai seorang isteri dan kematangan usianya.

Kali terakhir Tasha dilihat berlakon adalah menerusi drama Awesome TV berjudul “Mummy Oja” sebelum berehat sementara pada awal tahun ini demi keluarga dan cahaya mata sulungnya.

Kepada peminat Tasha, jangan ketinggalan untuk menonton filem “Jangan Takut: Kau Takut..Aku Pun Takut” di pawagam rumah anda, Astro First (saluran 480) bermula 8 Julai ini!