Setiap individu menginginkan rumah impian masing-masing, termasuk personaliti media sosial dan usahawan Asyalliee Ahmad yang berjaya merealisasikan rumah impiannya.

Seperti yang dikongsikan di laman Instagram miliknya, Asyalliee atau nama sebenarnya Siti Syasya Rosaelmi Ahmad, bersyukur kerana dilimpahkan rezeki hingga mampu memiliki rumah kedua yang tersergam indah.

Pemilik perniagaan produk kecantikan LOVELiEE! itu membuatkan ramai terpukau dengan dekorasi mewah kediamannya menerusi video ‘house tour’ yang dimuat naik di saluran YouTube.

6 3
8 3
1 19
2 16
3 13

Asyalliee tidak merahsiakan kehidupan sebelum dan selepas berkahwin dengan suami, Eboy Arbaain, di mana mereka pernah dihimpit masalah kewangan.

Ramai kenalan dan pengikut laman sosial turut senang dengan kejayaan yang dimilikinya dan jatuh bangun pasangan ini dapat dilihat menerusi perkongsian mereka di laman sosial.

4 9
5 7
7 4

MissMynah kagum melihat usaha dan segala penat lelah Asyalliee yang berjaya membangunkan empayar perniagaan sendiri demi kesenangan diri serta keluarga tercinta.

Semoga apa yang dikongsikan oleh Asyalliee mampu memberi inspirasi dan semangat kepada ramai untuk terus berusaha demi mencapai apa yang diingini.