Ramai yang sudah tidak sabar lagi nak melancong apabila aktiviti perlancongan dibenarkan kembali beroperasi kelak kan?? Berdasarkan #PelanPemulihanNegara atau #PPN, kita semua sudah boleh pergi melancong apabila memasuki fasa 3 iaitu di pada bulan September depan.


Antara tempat paling menjadi tumpuan sudah semestinya Pulau Langkawi yang sentiasa menjadi pilihan rakyat Malaysia.


Bagaimanapun, jangan seronok sangat ya kerana Menteri Besar Kedah berkata individu yang sudah lengkap 2 dos vaksin sahaja akan dibenarkan melancong ke Pulau Langkwi nanti. MissMynah pun belum dapat vaksin lagi ni. Harap-harap pemberian vaksin dapat dilakukan secepat mungkin la.


Korang dah buat ‘plan’ ke nak bercuti ke mana nanti bila aktiviti perlancongan dibenarkan nanti? Cuba kongsi sikit tempat yang korang nak pergi nanti. Mana la tau MissMynah letak dalam ‘holiday-list’ kan!


#MissMynah #cuticutimalaysia #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #cuticutiMalaysia #cuticuti #makanangin #pulau #pantai #kakitravel #kakitravelmalaysia #jalanjalan #travel #travelphotography #travelgram #travelling #malaysiatrulyasia