Rasanya belum terlambat untuk MissMynah nak ucapkan selamat hari jadi kepada aktres dan pengacara popular Yasmin Hani yang ke-42!

Walaupun semakin berusia, namun ibu kepada dua orang anak ini tetap jelita dan kelihatan awek muda. Bagi yang tidak mengikuti Yasmin Hani mungkin ramai yang beranggapan dia sudah tidak lagi aktif dengan dunia seni, sebaliknya dia masih aktif tetapi bukanlah dalam dunia lakonan sebaliknya ke arah pengacaraan program kekeluargaan seperti “Calit, Si Cilik Calit! Bersama Nippon Paint” dan “Helo Doktor”.

2 12
3 10

Bagaimanapun, kerinduan peminat terhadap lakonannya akhirnya terubat juga apabila dia muncul dengan sebuah drama terbaru selepas tiga tahun menerusi “Marry Me Senorita”

4 6

Yasmin Hani telah mendirikan rumah tangga dengan suaminya iaitu #ShahrinRazali pada tahun 2011 dan masih kekal sehingga kini. Bagi yang tidak mengetahui suami Yasmin Hani sebenarnya seorang pemuzik yang mana dia merupakan drummer untuk kumpulan rock 90an #BlackRose.

5 5

📸: Yasmin Hani Instagram

MissMynah #YasminHani #ShahrinRazali #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #couplegoals #celebcouple #birthdayparty #sambutanharijadi #familyfun #family #familytime #familygoals #familyfirst #pkp #kitajagakita