Demi mengisi masa yang terluang ketika ‘lockdown’ yang sedang dikuatkuasakan pada ketika ini, ramai artis kita terus menghiburkan para peminat menerusi media sosial, termasuk aplikasi TikTok.

Siapa ingat lagi filem Pisau Cukur (2009)? Ia antara filem ‘legend’ pernah diterbitkan yang menggabungkan dua pelakon ternama, Fazura dan Maya Karin.

Baru-baru ini, MissMynah perasan ada ‘trend’ dialog Pisau Cukur di TikTok. Paling comel bila Fazura, yang menjayakan watak Intan, mencuba ‘lip sync’ dialog watak Bella lakonan Maya Karin. Ulang banyak kali pun tak apa!

Dialog berkenaan merupakan perbualan antara Bella dan gurunya yang bertanyakan mengenai cita-cita para pelajarnya pada ketika itu.

Filem komedi arahan Bernard Chauly itu mengisahkan mengisahkan tentang Bella dan Intan yang pergi bercuti di atas kapal mewah Putri Duyung dengan harapan untuk mendampingi lelaki-lelaki kaya.

Kalau tadi kita dah tengok gelagat ‘lip sync’ Fazura, jadi MissMynah nak kongsi pula video ‘lip sync’ dialog sama daripada rakan-rakan artis yang lain.

📸: Fazura