Jika sebelum ini MissMynah pernah berkongsi mengenai seorang aktres popular Nabila Huda yang menganjurkan kelas lakonan secara percuma.

Susulan sambutan yang cukup memberangsangkan daripada mereka yang ingin menceburkan diri dalam dunia lakonan termasuk dari rakan pelakon lain yang turut mahu sertai kelas lakonan Nabila Huda, dia telah mewujudkan sebuah laman sesawang www.nabilahuda.com.

3 23

Menerusi laman sesawang tersebut, orang ramai kini tidak perlu lagi menghantar email untuk turut serta sebaliknya hanya perlu mendaftar di laman sesawang tersebut sahaja. Mudah kan?

4 17

MissMynah sangat bangga dengan usaha yang dilakukan oleh Nabila Huda yang tidak lokek berkongsi ilmu lakonannya dengan sesiapa pun, jadi tidak hairanlah mengapa sehingga kini lakonannya sentiasa menjadi perhatian dan duduk sebaris dengan pelakon tersohor lain.

2 25

📸: Nabila Huda Instagram

MissMynah #NabilaHuda #actingclass #kelasberlakon #kelaslakonanonline #DivaPopular #drama #dramabaru #filemtempatan #filemklasik #PRamlee #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #pelakonmalaysia #filemMalaysia