Wahh nampaknya perlawanan tinju secara profesional antara aktor #BudakTebing, #AedyAshraf dan YouTuber popular #IsarIsarb nampaknya seperti bakal menjadi kenyataan!Ini susulan #AedyAshraf memuat naik ciapan di Twitter miliknya berhubung perbualan dirinya bersama #IsaIsarb.

2 22

Menerusi ciapan tersebut, dapat dilihat #AedyAshraf yang bersedia untuk berlawan diberikan nasihat oleh #IsaIsarb.Namun #IsaIsarb kemudian memuat naik ciapan meminta agar aktor itu bersabar terlebih dahulu kerana dia perlu menyelesaikan beberapa perkara penting terlebih dahulu, pada masa sama telah ‘menyindir’ aktor itu dengan memintanya pergi berlatih terlebih dahulu.

3 20

Agak-agak koranglah, siapa agaknya yang akan menang sekiranya pertarungan ini menjadi kenyataan? Kalau tanya MissMynah sudah semestinya akan pilih #AedyAshraf sebab MissMynah peminat drama #BudakTebing kan plus MissMynah rasa macam #AedyAshraf ni ada aura ‘fighter’ la..Tu pandangan peribadi MissMynah la..Pentaksub #IsaIsarb jangan kecam pulak!

4 14

📸: Aedy Ashraf Instagram, Twitter & Isa Isarb Twitter

MissMynah #BudakTebing2 #BudakTebing #AedyAshraf #IsaIsarb #fight #boxingfight #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #pelakon #drama #dramasangat #dramaterbaru #slotLestary #dramaTV