MissMynah hairanlah dengan sikap segelintir netizen yang suka sangat melontarkan komen ‘body shaming’ terutamanya kepada artis-artis. Terbaru aktres Nabila Huda pula menjadi mangsa terbaru!.


Bagaimanapun #NabilaHuda tidak mendiamkan diri sebaliknya tampil lantang membidas sikap segelintir netizen yang gemar melontarkan komen negatif ‘body shaming’. Siapa yang komen tu pasti terasa pedas dengan sindiran padu oleh #NabilaHuda dalam satu satu posting-nya di Instagram.


#NabilaHuda juga berkata dia tidak bercakap untuk dirinya sahaja tetapi mewakili sesiapa sahaja yang pernah melalui perkara sama sepertinya. Katanya ‘EVERYONE IS BEAUTIFUL IN THEIR OWN WAY’.


Oleh itu, MissMynah juga berharap agar pengikut-pengikut MissMynah tidak tergolong dalam segelintir netizen yang suka ‘body shaming’ orang lain. Jangan lupa karma itu ada ya!

📸: Nabila Huda Instagram

MissMynah #NabilaHuda #stopbodyshaming #bodyshaming #DivaPopular #drama #dramabaru #filemtempatan #filemklasik #PRamlee #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #pelakonmalaysia #filemMalaysia