Sejak tahun 90-an lagi, negara kita memang terkenal dengan bidang perniagaan barangan terpakai atau lebih dikenali sebagai bundle.

Ia bukan sahaja memberi pulangan yang baik kepada peniaga bundle, tetapi juga kepuasan kepada pembeli kerana dapat memiliki barangan berjenama dan berkualiti pada harga berpatutan. Jika bernasib baik, pembeli juga berpeluang untuk memiliki barangan ‘rare’ dari luar negara.

Tahun demi tahun, kita dapat lihat perniagaan bundle semakin berkembang maju dan kedai-kedai bundle semakin banyak ibarat cendawan tumbuh selepas hujan.

Bagaimanapun, disebabkan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) 3.0 masih dikuatkuasa, ramai di kalangan kita yang tak dapat nak keluar untuk membeli belah memandangkan pusat beli belah dan kedai-kedai pakaian juga terpaksa ditutup.

Tetapi tak mengapa, sebab sekarang semuanya di hujung jari! Sudah tentu pembelian secara dalam talian atau ‘online shopping’ lebih mudah serta menjimatkan masa kerana segala transaksi dilakukan secara maya. Bolehlah ‘online shopping’ alang-alang nak dekat hujung bulan ni!

Kepada penggemar barangan bundle terutamanya kasut, apa kata anda cuci mata di Facebook dan Instagram SyedKix untuk mendapatkan jenama kasut terpakai pilihan hati.

Jangan bimbang kerana semua kasut di SyedKix dijual dalam kondisi yang tiptop, selesa dan jenamanya juga mengikut ‘trend’ masa kini seperti:

  • Nike LeBron James ST Low II
  • Adidas Alpha Bounce
  • Puma Drift Cat 5 Core
  • Adidas Yeezy Pharrell Williams Ambition
  • Nike Zoom Speed TR
  • Adidas Neo Team Court
page 15
page 16
SyedKix menjanjikan kasut terpakai yang murah, selesa dan berkualiti!

SyedKix menawarkan pelbagai jenis kasut seperti kasut sukan, kasut kerja, loafer dan ‘designer kicks’ dengan harga mampu milik.

Kepada anda yang berminat sila Whatsapp di https://wa.me/60173724353