Pelakon Aprena Manrose menzahirkan rasa syukur apabila terpanggil untuk menghadiri sebuah majlis ilmu baru-baru ini bersama beberapa kenalan rapatnya.

Menerusi perkongsian yang dimuat naik di Instagram miliknya, Aprena atau nama sebenarnya, Wan Syahera Putri Aprena Wan Syahman teruja melihat kehadiran yang ramai bagi memeriahkan majlis tersebut.

“Alhamdulillah atas rezeki yang diberi untuk menghadiri majlis ilmu agama. Ramai sangat yang datang.

“Ya Allah bantulah aku untuk sentiasa menghadiri majlis ilmu kerana sesungguhnya aku ini insan yang lemah. InsyaAllah. Semoga kita semua terus usaha atas iman dan istiqomah ke jalan Allah,” tulisnya.

Dalam pada itu, Aprena turut mencuri perhatian ramai dengan penampilannya menyarungkan niqab dan menutup aurat dengan sempurna ketika menghadiri majlis tersebut.

“Terima kasih atas komen yang baik. Allah Maha Baik. Dalam kita mencariNya, Dia sentiasa membuka ruang dan jalan seluas-luasnya. Allahuakhbar.

“Mohon doa dari kalian untuk sentiasa doakan saya terus istiqomah dan semoga doa berbalik pada kalian. InsyaAllah,” tulisnya. 

Menjengah ke ruangan komen, orang ramai dan rakan-rakan selebriti memuji kecantikan pelakon itu dan tidak kurang juga yang menitip doa agar dia terus istiqomah.