Ketika orang ramai berpusu-pusu untuk pulang ke kampung menjelang Syawal tahun ini, pelakon Wan Sharmila mengambil kesempatan untuk melancong ke kota London, United Kingdom.

Menerusi perkongsian di laman Instagram, pelakon drama “7 Hari Mencintaiku” itu telah pun menjejakkan kaki di benua Eropah sejak minggu lalu.

Biarpun berada jauh di perantauan, namun Sharmila atau lebih mesra disapa Lala, dapat menikmati suasana hari raya seperti di Malaysia apabila dijemput ke rumah terbuka seorang kenalannya di sana.

“Makan-makan raya rumah Datin Ismatia. Terima kasih atas semuanya Datin. Makanan yang sedap dan rakan-rakan yang baik. Alhamdulillah,” coretnya ringkas.

Dalam perkongsian lain, Lala turut berkongsi pengalaman menikmati makan malam di salah satu cawangan restoran cef antarabangsa, Nusret atau lebih dikenali sebagai Salt Bae, serta melawat Tower Bridge.

Beralih ke perkembangan lain, Lala kembali sebagai Sofi menerusi kesinambungan drama “7 Hari Mencintaiku 3” yang kini bersiaran di slot Akasia, TV3.

Selain Lala, drama itu turut mengembalikan barisan pelakon asal yang lain seperti Shukri Yahaya, Siti Saleha, Wafariena Roslan, Syazwan Zulkifly, Liza Abdullah dan Kazar Saisi.