Lebih dua tahun tidak berlakon, pelakon jelita Nur Fazura kembali menghadiahkan peminat dengan sebuah filem pendek berjudul “Kakak Kita Kembali”.

Fazura atau nama lengkapnya Nur Fazura Sharifuddin berkongsikan sedutan filem pendek karya Bahri Uma dan Farah Bani itu menerusi laman Instagram miliknya.

“Bismillahirahmanirrahim… Mempersembahkan sebuah filem pendek “Kakak Kita Kembali”.

“Sebuah karya yang amat istimewa dan mencabar bagi Faz setelah sekian lama tidak berlakon,” katanya dengan ucapan penghargaan buat semua pihak yang menjayakan filem tersebut.

Apa yang lebih menarik, Fazura mencabar diri untuk melakonkan 10 watak berbeza serta menggayakan jenama tudung miliknya, Tudung Fazura, untuk mempromosikan koleksi terbaru yang bakal dilancarkan.

“Harap semua darlings Faz terhibur menonton cerita ini dan nantikan pelancaran koleksi terbaru Tudung Fazura ini esok (Jumaat). InsyaAllah. Amin,” katanya.

Filem pendek ini mengisahkan tentang 10 orang adik beradik perempuan yang mempunyai konflik dan rumah pusaka peninggalan ibu menjadi titik penjernihan semula kemesraan di antara mereka.

Selain Fazura, suaminya yang juga pelakon Fattah Amin dan pelakon veteran Mak Wan turut membuat penampilan istimewa dalam filem tersebut.

Tonton video penuh “Kakak Kita Kembali” di bawah: