Selepas berpeluang menaiki kapal layar mewah milik Tan Sri Vincent Tan tahun lalu, kini pelakon Hairul Azreen sekeluarga dipelawa untuk pergi bercuti ke Kota Kinabalu, Sabah, menaiki jet peribadi jutawan tersebut.

Hairul dan isterinya yang juga pelakon, Hanis Zalikha, menyifatkan perkara itu sebagai rezeki anak-anak mereka, Yusuf Iskandar dan Alisa Aisyah.

“Satu pengalaman di luar jangkauan imaginasi kami. Sangat ertuah dijemput oleh Tan Sri Vincent dalam percutian impian ini. MasyaAllah untuk rezeki anak-anak dan kami tumpang,” katanya.

Menerusi video dan foto-foto yang dikongsi di laman Instagram miliknya, Hairul turut ditemani pengarah Adrian Teh dan mereka diberi layanan istimewa daripada ahli perniagaan itu.

Rata-rata warganet dan rakan-rakan selebriti tumpang gembira melihat pasangan itu menikmati percutian idaman mereka serta meninggalkan kata-kata positif.

Dalam pada itu, Hanis juga tidak dapat menahan keterujaan kerana berpeluang untuk merasai pengalaman sebegitu, tambahan lagi menerima layanan baik daripada Vincent.

“Saya berasa gembira dan sangat teruja. Berbeza perasaan dengan kita berbelanja sendiri. Sebab bayangkan, Allah gerakkan hati orang lain, untuk gembirakan kita.

“Rezeki kita tu Allah salurkan melalui orang lain. Orang itu dapat kebaikan buat kita gembira. Kita pun dapat bahagia yang Allah bagi,” katanya.