Pejam celik kumpulan muzik popular satu ketika dahulu Hujan kini menyambut ulang tahun ke-16 mereka dan satu konsert telah dianjurkan baru-baru yang mana ia mendapat sambutan luar biasa daripada peminat.

Bagaimanapun bagi peminat yang tidak sempat menyaksikan persembahan bertenaga Hujan jangan risau kerana kini penganjur LOL Asia akan membawa konsert ke skrin di rumah anda.

Konsert secara maya itu akan berlangsung pada 5 hingga 28 November ini menerusi www.wearelive.com dengan tiket berharga RM50.

Konsert Hujan akan berlangsung mengikut empat tema berbeza iaitu 1,2,3 Go! (5 hingga 7 November), Semangat Enemy (12 hingga 14 November), Kotak Hati (19 hingga 21 November) dan Riot (26 hingga 28 November).

Selain Hujan, Konsert Hujan 16 turut menampilkan penyanyi popular lain seperti Hazama, Tuju, Loca B, Ikam Restraint dan Johan The Padangs.

Jadi kepada Raingers jangan lepaskan peluang untuk menyaksikan kumpulan kegemaran anda beraksi di pentas ya!

Untuk hiburan terkini layari www.missmynah.com

#MissMynah #KonsertHujan16 #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #band #malaysianband #muzik #muzikmalaysia #indieband #HUJAN #Bunkface #Hazama #LocaB #JohanThePadangs