Jenama produk kecantikan kulit wajah terkemuka Cetaphil bakal menganjurkan program bual bicara secara langsung bersama kumpulan Dolla jam 8 malam ini di laman Instagram rasmi Cetaphil.

Perkara itu dikongsikan menerusi laman Instagram Cetaphil serta ahli kumpulan Dolla iaitu Syasya, Sabronzo, Tabby dan Angel.

Menerusi sesi bual bicara itu, Dolla akan bercakap mengenai jenama dan rangkaian produk Cetaphil, 5 Tanda Kulit Sensitif serta berkongsi rutin penjagaan kulit masing-masing.

Difahamkan program ini merupakan sebahagian daripada kempen Cetaphil untuk mendidik rakyat Malaysia tentang masalah kulit sensitif, temasuk kulit kering, kegatalan, kulit kasar dan tegang.

“Kami memilih Dolla kerana mereka menggambarkan wanita-wanita muda yang bertenaga dan berkeyakinan tinggi di luar sana. Mereka menggalakkan generasi muda untuk menjaga diri dan sentiasa berpegang pada kepercayaan mereka.

“Dolla merupakan rakan kerjasama yang terbaik kerana mereka peramah, terkenal dan membawa pengaruh positif, serta menjaga kesihatan kulit mereka menggunakan rangkaian produk kami,” ujar jurucakap Cetaphil menerusi Marketing Interactive.

Dalam pada itu, pihak Cetaphil turut berharap program bual bicara bersama Dolla akan meninggalkan impak kepada seluruh generasi muda di Malaysia untuk memberi tumpuan terhadap kesihatan kulit mereka.