Pelakon, penulis lirik dan pelawak popular Bob Lokman dilaporkan kini bergantung nyawa pada jantung kombinasi bateri dan perlu membawa alat bantuan jantung Implantable Automatic Cardioverter Defibrilator (IADC) ke mana-mana.

Menurut laporan dari laporan dari sebuah akhbar, Bob Lokman kini sedang dirawat di Hospital Sultanah Bahiyah, Alor Setar sejak awal Oktober lalu berikutan jantung bahagian atas tidak berfungsi dengan baik.

Miss Mynah ingin mengajak peminat mendoakan kesihatan buat Bob Lokman supaya dia segera sembuh dan kembali aktif seperti sedia kala.

Bagi yang anda yang ‘kurang’ mengenali Bob Lokman dia pernah membintangi filem popular seperti “Jin Notti”, “Santau” dan banyak lagi, malah dia juga merupakan penulis lirik lagu hit “Isabella” dan “Taman Rashidah Utama” (mesti korang tahu kan 2 lagu ni).

Untuk hiburan terkini layari www.missmynah.com

📸: Bob Lokman Instagram

#MissMynah #BobLokman #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #pelakon #filem #drama #penulisliriklagu #JinNotti #Santau #Isabella #TamanRashidahUtama #kitajagakita