Vokalis kumpulan Floor 88 Ayie Elham kini sah bergelar suami kepada Nur Natasha Ahmad Nawawi dalam majlis akad nikah yang berlangsung di Masjid Ukay Perdana, Ampang, Selangor, sekitar jam 10 pagi semalam.

Khabar gembira itu dikongsi oleh Ayie atau nama sebenarnya Nik Fadlee Elhamshah menerusi laman Instagram miliknya.

Dalam majlis ringkas dan tertutup itu, Ayie dinikahkan sendiri oleh bapa Tasha, Ahmad Nawawi Mad Nasir, dengan hanya sekali lafaz.

Pada majlis itu, pengantin perempuan menerima mas kahwin sebanyak RM1,000 serta gelang dan cincin emas tanpa wang hantaran.

Dalam pada itu, Ayie memberitahu bahawa dia sudah bersedia untuk memikul tanggungjawab sebagai seorang suami kepada wanita pilihan hatinya itu.

“Alhamdulillah, saya lega kerana akad nikah selesai dengan sekali lafaz saja. Insya-Allah, saya juga sudah bersedia memikul tanggungjawab baharu sebagai ketua keluarga.

“Saya terpikat dengan Tasha dan mahu memperisterikannya kerana dia sukakan budak-budak, pandai memasak dan menguruskan hal-hal rumah. Jadi, saya yakin semua itu akan mempermudahkan kehidupan kami nanti,” katanya yang dipetik dari Harian Metro.

Pasangan itu turut mengadakan majlis resepsi pada malam tadi dengan kehadiran keluarga, kenalan serta rakan-rakan selebriti di dewan Magica Events, Kuala Lumpur.

Terdahulu, Ayie dan Tasha mengikat tali pertunangan pada Januari lalu di Lanai Anggun, Eco Sky, Taman Wahyu, Kuala Lumpur.