Pelakon popular Arja Lee mendedahkan dia memasang cita-cita mahu menjadi Menteri Pelancongan, Seni dan Budaya satu hari nanti sekiranya mendapat peluang itu selepas diberi peluang untuk menjadi Ketua Media dan Publisiti oleh Pertubuhan Kraf Malaysia (MCC) di Kota Bharu.

“Tugasan saya itu membuka mata banyak perkara berkaitan urusan dengan kementerian terbabit. Ternyata ia bukan mudah untuk segelintir pejuang warisan budaya serta penggiat seni tempatan.

“Mereka juga berdepan kesulitan tertentu untuk ke depan dan mengukuhkan perjuangan mereka. Lantas, saya terdetik untuk bercita-cita menjadi menteri di bidang itu dan membantu kemajuan industri,” ujarnya yang dipetik dari Harian Metro.

Pelakon “….. Dalam Botol” itu mengakui bukan mudah untuknya bergelar menteri, namun dia akan mencari jalan demi mencapai cita-citanya itu.

Arja mendedahkan impiannya itu di Instagram miliknya yang mana dia memuat naik sekeping foto dengan menulis dia merasakan dirinya mampu mencapai impian itu berikutan sifat-sifat kempimpinan itu sememangnya sudah sebati dengannya sejak dari sekolah lagi.