Berita baik kepada peminat dan pengumpul barangan Pokemon! Miss Mynah difahamkan jenama pakaian popular UNIQLO bakal melancarkan koleksi baju dewasa dan kanak-kanak terbaru mereka bertemakan Pokemon Meets Artists UT (UNIQLO T-shirt) pada 18 Oktober depan.

2 5


Koleksi t-shirts dan sweatshirts terbaru ini direka oleh Meguru Yamaguchi, artis berpengkalan di New York yang terkenal di negara Jepun, dan artis terkemuka dari British iaitu James Jarvis. Koleksi terbaru itu boleh didapati di butik UNIQLO di seluruh negara dan juga boleh dibeli secara dalam talian.

3 3


Sedikit info daripada Miss Mynah. UNIQLO adalah antara jenama pakaian yang sering berkolaborasi dengan artis-artis indie dan juga artis ‘mainstream’ dalam koleksi mereka termasuklah filem popular seperti Marvel dan banyak lagi.

4 1
5 1
6
7


#MissMynah #Uniqlo #Pokemon #PokemonMeetsArtistsUT #MeguruTamaguchi #JamesJarvis #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #OOTD #fashion #ootdfashion #ootdstyle #celebfashion #fesyenterkini #fesyen #lifestyle