Walaupun sering terpalit dengan bermacam kontroversi, namun MissMynah tidak dapat nafikan bahawa pengarah terkenal #MichaelAng antara salah seorang selebriti yang terus menerus cuba mendidik orang ramai terutamanya pengikutnya di media sosial supaya segera mendapatkan vaksin #COVID19.

2 2


Menerusi posting atau videonya di Instagram, #MichaelAng sentiasa memberi peringatan kepada pengikutnya mengenai pentingnya vaksin dan juga perlu patuh pada SOP yang telah ditetapkan supaya semua selamat.

3 2


Pada masa sama #MichaelAng juga meminta agar FINAS Malaysia supaya menggerakkan usaha untuk setiap penggiat seni mendapat suntikan vaksin dengan segera sebelum memohon kebenaran kerajaan untuk membenarkan aktiviti penggambaran bersambung. Ini kerana sekiranya kesemua penggiat seni sudah mendapat vaksin, ia dapat mengelak dari terjadinya kluster ‘shooting’.

4


MissMynah harap lebih ramai golongan selebriti dapat membantu kerajaan dalam memberi kesedaran kepada peminat mereka supaya mengambil vaksin.

5


📸: Michael Ang Instagram


#MissMynah #MichaelAng #vaksin #PSA #viral #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #pengarah #viral #kisahviral #PKP #lockdown #selflockdown #SOP #kitajagakita