Terkejut Miss Mynah apabila mendapat tahu filem tempatan “On Your Mark” telah berjaya mendapat kutipan pecah panggung iaitu berjumlah RM96 juta selepas ditayangkan pada 18 Jun lalu di lebih 9,000 buah pawagam di seluruh China.

Filem “On Your Mark” adalah naskhah arahan pengarah tersohor tanah air iaitu Chiu Keng Guan yang sebelum ini terkenal dengan filem “The Journey” dan “Ola Bola” yang mana kedua-dua filem ini adalah filem pecah panggung yang dekat dengan penonton Malaysia.

Chiu Keng Guan
Chiu Keng Guan terus menghasilkan karya-karya berkualiti untuk penonton

“On Your Mark” berkisarkan mengenai seorang anak yang ingin menjadi pelari marathon namun cita-citanya dihalang oleh ayahnya kerana bimbang anaknya akan kecewa dan bakal mewarisi penyakit seperti ibunya iaitu buta.

Apa-apa pun Miss Mynah ingin mengucapkan tahniah buat Chiu Keng Guan, barisan pelakon dan seluruh tenaga produksi yang berjaya menghasilkan sebuah filem bertaraf antarabangsa sehingga berjaya mendapat perhatian penonton luar negara.

Malaysia Boleh!

#MissMynah #OnYourMark #ChiuKengGuan #artismalaysiaofficial #artismalaysia #selebriti #selebgram #filem #filemtempatan #China #pecahpanggung #filemMalaysia #malaysiaboleh #kitajagakita