Setelah menjayakan drama bersiri “Tak Sempurna Mencintaimu” dan “Hatimu Sedingin Salju”, pelakon Scha Elinnea dipilih untuk menerajui sebuah drama komedi berjudul “Sitik Tok”.

Umum tahu bahawa aplikasi Tik Tok amat popular pada masa kini memandangkan ia menjadi salah satu medium buat pengguna media sosial menghasilkan kandungan kreatif dalam bentuk video.

Malah, kita dapat lihat ramai dalam kalangan selebriti tempatan juga aktif menggunakan aplikasi tersebut untuk menghiburkan para peminat.

Secara tidak langsung, drama “Sitik Tok” amat relevan untuk ditayangkan pada ketika ini.

Menerusi drama arahan Joon Goh itu, Scha, atau nama sebenarnya Natasha Mohamed Mubeen, akan digandingkan buat pertama kali dengan pelakon Niezam Zaidi.

Selain Scha, drama itu turut dibintangi barisan pelakon lain seperti Nelissa Nizam, Nadia Aqilah, Zamaera, Acong Sweetchild, Kahoe Hon, Hafizul Kamal dan ramai lagi.

220252934 2914000925480222 1121640181425727943 n

“Sitik Tok” mengisahkan seorang gadis kampung periang bernama Siti yang suka menari Tik Tok di sekitar kampungnya. Adakalanya Siti menari sewaktu orang menoreh getah, ketika ibunya membeli di pasar dan macam-macam lagi.

Hiburkan malam-malam anda dengan “Sitik Tok” yang bersiaran mulai 22 Julai, setiap Isnin hingga Khamis, jam 10 malam di saluran TV3.