Bukan netizen sahaja yang sering berbalah di media sosial berhubung pandemik #COVID19 ini tetapi golongan selebriti turut terlibat sama dan terbaru timbul pula ‘perang’ di antara pengarah terkenal tanah air #MichaelAng dan aktres #LanaNodin.

2 17


‘Perang’ tercetus apabila #MichaelAng membidas pandangan #LanaNodin yang mempertikaikan kredibiliti Ketua Pengarah Kesihatan, Tan Sri Dr Noor Hisham Abdullah yang didakwa tidak mematuhi prosedur operasi standard (SOP) seperti yang ditetapkan.

3 14
4 10


Susulan itu, #MichaelAng telah memuat naik beberapa posting yang membidas aktres itu dan berkata dia bersedia untuk bertemu dengan aktres itu dan suaminya sekiranya kedua-dua mereka sudah mengambil suntikan vaksin.
MissMynah secara peribadi merasakan setiap orang mempunyai pendapat masing-masing, tetapi janganlah salah gunakan hak kebebasan bersuara. Jika hendak bersuara juga, maka anda perlulah bersedia untuk dikritik atau dihentam.

5 8


Apa-apa pun MissMynah harap isu ini tidak dipanjangkan dan dapat diselesaikan dengan baik!


📸: Michael Ang Instagram


#MissMynah #MichaelAng #LanaNodin #viral #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #pengarah #viral #kisahviral #PKP #lockdown #selflockdown #SOP #kitajagakita