Lelaki dan kereta pasti tidak dapat dipisahkan. Setiap lelaki pasti mempunyai impian untuk memiliki kereta idaman termasuklah golongan lelaki daripada kalangan selebriti. Memandangkan mereka mempunyai kelebihan dari segi kewangan, maka tiada masalah bagi mereka untuk merealisasikan impian mereka untuk memiliki kereta impian.

2
3

Jika sebelum ini MissMynah membuat posting mengenai artis lelaki yang ‘kaki pancing’, kali ini MissMynah nak ‘highlight’ pula artis lelaki ‘kaki kereta’ bersama dengan kereta-kereta sports & supercars.

4
5

Antara ramai-ramai, pengarah dan pelakon terkenal Syamsul Yusof antara ‘car enthusiast’ tegar apabila sering memuat foto bersama kereta-kereta mewahnya. Antaranya adalah Lamborghini Aventador, Ferrari F430, Hummer dan beberapa lagi. Pelawak dan pengacara popular Zizan Razak juga merupakan salah seorang yang sangat meminati dunia kereta apabila dia sendiri mempunyai beberapa buah kereta seperti Nissan GTR R35, Ferrari F430 dan beberapa lagi. Selain itu, pelakon dan instafamous Wak Doyok juga sering memperlihatkan memuat naik foto kenderaannya iaitu Ford Mustang GT V8, Ford Ranger 4×4 yang diubah suai dan juga kereta pertamanya iaitu Satria Neo.

6

#MissMynah #SyamsulYusof #ZizanRazak #WakDoyok #RafYaakob #MasKhan #Shuib  #pengarah #pelakon #penerbit #drama #filem #kakikereta #keretaimpian #supercars #sportscar #lamborghiniaventador #mustang #ferrarif430 #nissangtr #r35 #dramasangat #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #kitajagakita