Semalam telah kecoh apabila pelakon terkenal tanah air yang juga pengasas Yayasan Hadi, Dato’ Adi Putra telah mengeluarkan kenyataan media menarik sokongan dan penajaan terhadap sebuah pasukan bola sepak Liga M3 iaitu Kuala Kangsar FC atas dakwaan memalsukan dokumen dan menyalahguna dokumen oleh pengurus pasukan KKFC.


Malah Adi Putra juga telah membuat satu laporan polis berhubung perkara tersebut supaya ia disiasat dan mengambil tindakan sewajarnya.

1 6


Bagaimanapun pihak KKFC pula berkata pihaknya tidak pernah menunaikan janjinya untuk mencari dana bagi menaja kelab tersebut, malah mereka tidak pernah menerima sebarang sumbangan. Sebaliknya mereka mengeluarkan sendiri RM700,000 untuk perbelanjaan KKFC.


Apa-apa pun MissMynah harap perkara ini dapat diselesaikan segera. Tambahan pula musim pandemik ni banyak kelab bola sepak yang terjejas teruk apabila sukar mendapat penaja.

📸: Adi Putra Instagram & Utusan Online


#MissMynah #AdiPutra #KualaKangsarFC #KKFC #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #pelakon #penerbit #bolasepak #ligamalaysia #LigaM #LigaM3