Kalau Shukri Yahaya berlakon, jaranglah tak menjadi. Dari drama #DiaIsteriLuarBiasa, #7HariMencintaiku, #30PesananSuara, dan kini Rindu Awak Separuh Nyawa (RASN), watak Shukri sentiasa meninggalkan kesan terhadap penonton.

Shukri, atau lebih mesra disapa Shuk meluahkan rasa syukur kerana lakonannya dalam drama arahan Along Kamaludin itu dihargai para peminat bukan sahaja di Malaysia, tetapi juga di negara-negara jiran, Indonesia, Singapura dan Brunei.

IMG 2989
IMG 2992
Shukri Yahaya menggalas watak Nazril Nazim

“Alhamdulillah dan terima kasih atas sokongan anda semua yang padu! Jangan lupa untuk sama-sama kita duduk rumah dan jaga keselamatan diri dan keluarga. ‘Stay safe’ semua!” katanya dalam satu perkongsian di laman Instagram.

MissMynah dengar-dengar ramai tak ‘move on’ lagi dari RASN. Tak hairanlah drama ini dilabel sebagai drama nombor 1 Malaysia bagi tahun 2021.

Rindu Awak Separuh Nyawa turut dibintangi Uqasha Senrose, Marsha Milan, Aida Khalida, Fizo Omar dan ramai lagi. Ia ditayangkan pada setiap hari Isnin hingga Khamis, pukul 10 malam di slot MegaDrama, Astro Ria.

📸: Shukri Yahaya