Siapa tak suka kek kan? Baik orang dewasa atau kanak-kanak pasti akan menyukai kek. Mungkin ramai yang lebih memilih untuk beli kek berbanding buat sendiri kerana merasakan ia satu proses yang rumit dan memakan masa yang lama untuk membuatnya, jadi cara mudah adalah dengan membeli di kedai kek.


Ya hari ni MissMynah nak kongsi dengan korang resepi mudah nak buat Kek Batik Cadbury yang sangat mudah dan yang paling penting sangat sedap!


Jadi bagi korang yang terpaksa ‘work from home’ bolehlah mengisi masa lapang korang dengan membuat kek ni. Kalau kek korang buat ni menjadi, silap-silap korang boleh jual pulak. Buat duit tepi!

Kredit : resepiviral_masakan

MissMynah #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #makanmakan #foodphotography #foodies #foodblogger #malayfood #malaycuisine #malaydessert #resepisimple #resepisedap #pkp #pkp2 #pkp3 #kitajagakita #itsdonebyeinaazman #khairulaming #resepi #resepimudah #resepisedap #resepibonda #masakanmelayu #sayamasak #kongsiresepi #sedapsangat #kakimakan #masakmasak #makanansedap #masakankampung #mahn #sedap #makansedap #sedapgiler #makan2 #malayfood #kuihtradisional #makanfree #biskutraya #foodmalaysia #sukamakan #kuih #kuihmuih