Apa gunanya kalau jadi pelakon bagus tapi tak mahu kongsi ilmu yang ada bukan? MissMynah bangga dengan aktres Nabila Huda yang mengambil inisiatif untuk buka kelas lakonan secara ‘online’ kepada sesiapa yang berminat dalam dunia secara PERCUMA!!

2 10

Nabila Huda membahagikan kepada dua kelas iaitu kelas untuk lelaki dan perempuan dan kedua-dua kelas itu berlangsung dengan jayanya. Bagaimanapun tidak kurang ramai juga yang kecewa termasuk pelakon popular kerana tidak dapat ‘join’ kelas lakonan Nabila Huda.

Jadi bagi anda mahu belajar berlakon itu kerap-keraplah ke Instagram Nabila Huda untuk tunggu perkembangan untuk kelas lakonan terbaru nanti!

3 8

MissMynah harap selepas ini lebih banyak pelakon hebat tanah air mengikut jejak langkah Nabila Huda untuk berkongsi ilmu lakonan kepada mereka yang ingin ceburi dunia lakonan.

📸: Nabila Huda Instagram

MissMynah #NabilaHuda #actingclass #kelasberlakon #kelas lakonanonline #DivaPopular #drama #dramabaru #filemtempatan #filemklasik #PRamlee #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #pelakonmalaysia #filemMalaysia