Berita baik untuk anak-anak muda yang cenderung terhadap bidang lakonan dan mempunyai bakat terpendam, inilah masanya untuk anda tonjolkan diri!

Menerusi satu hantaran di laman Instagram (IG) miliknya, pelakon, pengarah dan penerbit Liyana Jasmay mengumumkan bahawa dia sedang mencari bakat baru untuk menyertai uji bakat yang bakal diadakan secara dalam talian.

Seperti sedia maklum, Liyana telah menubuhkan syarikat produksinya tersendiri iaitu Mermaid Studios, yang sebelum ini menerbitkan drama bersiri The Gadis dan filem Bella & Jamie.

“Yang ‘graduate’ ASWARA, UiTM, Sunway College dan mana-mana kolej yang berkenaan. Pelakon yang berbakat tapi belum pernah dapat peluang, sila hubungi saya menerusi ‘direct message’ (DM).

“Actually umur tu subjektif. Apa-apa umur pun boleh ‘casting’. So DM me your CV now ya. Kita akan buat ‘casting online’ dalam masa terdekat. Terima kasih,” katanya.

Seperti yang dilihat menerusi ruangan komen, ramai pengikut IG Liyana menunjukkan minat terhadap tawaran tersebut.

MissMynah sokong apa yang Liyana buat, setidak-tidaknya, dapatlah industri lakonan kita melahirkan bakat-bakat baru untuk masa depan.

📸: Liyana Jasmay