Kebanyakan drama kalau tak ada watak perampas rasa macam tak lengkap kan? Tapi bukan senang nak bawa watak antagonis macam ni. Kalau dah sampai tahap kena ugut atau dikecam teruk dengan netizen kira berjayalah tu.

Malah jika watak itu benar-benar meninggalkan memori hitam dalam kalangan penonton, sesetengah pelakon mengakui turut menerima pelbagai kata-kata kesat serta ugutan bunuh yang tidak menyenangkan.

Jadi MissMynah nak kongsi antara pelakon yang berjaya bawa watak perampas dalam drama. Mana satu paling buat korang rasa ‘panas’?

Marsha Milan sebagai Nurul Huda (Rindu Awak Separuh Nyawa)
Elvina Mohamad sebagai Ruhila (Takdir Yang Tertulis)
Wafariena Roslan sebagai Nurul Ain (7 Hari Mencintaiku 2)
Mimi Lana sebagai Farah Azira (Hati Yang Tersakiti)
Shaza Bae sebagai Rossa Arabella (Marry Me Senorita)
Niena Baharun sebagai Husna (Jangan Benci Cintaku)
Jasmine Suraya Chin sebagai Jeannie (Bidadari Salju)

📸: Marsha Milan | Elvina Mohamad | Wafariena | Mimi Lana | Shaza Bae | Niena Baharun | Jasmine Suraya Chin