Jika sebelum ini MissMynah pernah ‘highlight’ hobi berbasikal daripada golongan artis, kali ini MissMynah mahu kongsi dengan korang hobi beberapa artis lelaki yang sememangnya merupakan pemancing tegar.

1 13

Antara artis yang sangat aktif melakukan aktiviti memancing ini adalah Hairul Azreen Hans Isaac Achey Bocey Qi Razali dan juga Hafiz Suip. Sekiranya anda follow mereka ini di media sosial sudah pasti anda sudah terbiasa melihat mereka memuat naik foto memancing mereka.

2 9
3 7

Tengok dari hasil tangkapan mereka ni boleh dikatakan mereka ni bukanlah pemancing calang-calang. Tengok saja ikan yang ditangkap besar-besar belaka!

4 4

MissMynah tahu sekarang ni ramai kaki pancing di luar sana yang sudah gatal tangan dan kembali melakukan aktiviti kegemaran mereka memandangkan negara kini dalam tempoh #PKP3. Harap bersabar ya, doakan kes di Malaysia cepat turun supaya kita boleh lakukan aktiviti seperti sedia kala.

5 3

MissMynah #HansIsaac #HairulAzreen #HafizSuip #AcheyBocey #QiRazali #pengarah #pelakon #penerbit #drama #filem #kakipancing #memancing #hobipancing #dramasangat #artistsoninstagram #artismalaysia #artismalaysiaofficial #selebriti #selebgram #kitajagakita