Penantian peminat untuk melihat N.Flying beraksi di depan mata bakal menjadi kenyataan kerana kumpulan rock Korea Selatan itu akan mengadakan konsert sulung mereka, 2024 N.Flying LIVE ‘HIDE-OUT’ di Kuala Lumpur.

Konsert N.Flying yang bakal menggegarkan pentas Zepp Kuala Lumpur pada 1 Disember 2024 dibawa khas oleh More Entertainment dengan anjuran bersama 163.

2024 N.Flying LIVE HIDE OUT in KL Poster

N.Flying dianggotai oleh lima orang ahli iaitu Lee Seung Hyub selaku ketua kumpulan, vokalis dan penyanyi rap, Yoo Hwe Seung (vokalis), Cha Hun (pemain gitar), Seo Dong Sung (pemain bass) dan Kim Jae Hyun (pemain dram).

Walau bagaimanapun, konsert ini tidak disertai Kim Jae Hyun yang masih dalam perkhidmatan tentera. Biarpun hanya empat ahli yang hadir, N.Flying berjanji akan menghiburkan peminat mereka yang digelar N.Fia dengan penuh semangat.

N.Flying1

Setiap ahli N.Flying mempunyai bakat dan daya tarikan tersendiri dan kelebihan itu menjadikan kumpulan yang ditubuhkan secara rasmi pada 2015 dan tampil dengan album mini pertama berjudul “Awesome”.

Sejak itu nama N.Flying terus melonjak dengan lagu-lagu hits seperti “Rooftop”, “GOOD BAM” dan “Oh really.” yang berjaya menawan hati peminat di seluruh dunia dengan persembahan mereka yang luar biasa.

N.Flying5

Selain kehebatan muzik yang dipersembahkan N.Flying, Lee Seung Hyub juga dikenali sebagai pelakon yang cemerlang dan pernah muncul dalam K-drama seperti “Nevertheless”, “Shooting Stars” dan “Lovely Runner” sebagai Baek Inhyuk dan impak daripada watak itu dijangka mampu menarik ramai
peminat drama hadir ke konsert.

Malah Lee Seung Hyub juga membintangi drama hit baharu Netflix berjudul “Love Next Door”, di mana
persembahan komedinya sebagai Bae Dongjin telah mendapat pujian daripada penonton.

Membawa tema ‘HIDE OUT’, konsert tersebut bakal meninggalkan memori indah buat para peminat yang hadir kerana akan ada beberapa kejutan daripada kumpulan tersebut.

1 1 SEATING PLAN

Tiket akan mula dijual pada 27 September (Jumaat), jam 11 pagi melalui laman sesawang my.bookmyshow.com.

Tiket berharga RM799 (Zon Premium), RM688 (VIP), RM558 (CAT 1), RM468 (CAT 2), RM368 (CAT 3)
dan RM6,288 (KOTAK VIP – 8 Tempat Duduk), tertakluk kepada yuran pengendalian dan had empat tiket
setiap orang.

1 1 FAN BENEFIT

ERA FM, MY FM dan GOXUAN FM merupakan rakan media rasmi untuk 2024 N.Flying LIVE ‘HIDE-OUT’ di Kuala Lumpur.