Penyanyi yang masih utuh memegang gelaran Ratu Rock negara, Ella, bakal beraksi di pentas Arena of Stars, Resort World Genting sempena Konsert Jilid Akhir: Ella Puteri Kota Edisi Pahang pada 26 Oktober 2024.

Sebelum ini, tiket untuk beberapa siri jelajah konsert Ella di Kuala Lumpur, Singapura, Pulau Pinang dan Sabah telah habis dijual dan berjaya mengumpulkan lebih 60,000 peminat.

Konsert yang mencipta sejarah tersendiri dengan pengiktirafan daripada “Malaysian Book of Records” dan “Singapore Book of Records” ini bakal menampilkan banyak kelainan selain penuh dengan elemen kejutan.

Konsert Jilid Akhir di atas awan ini pastinya bakal meninggalkan kenangan manis buat semua peminat Ella daripada semua golongan tanpa mengira had umur.

Menerusi konsert ini, Ella bakal mempersembahkan lebih 25 buah lagu terbaiknya seperti “Sembilu”, “Sepi Sekuntum Mawar Merah”, “Pengemis Cinta”, “Rindu”, “Pedih”, “Layar Impian” dan tidak ketinggalan, lagu tema Sukan Komanwel 1998, “Standing In The Eyes of The World”.

Tiket Konsert Jilid Akhir: Ella Puteri Kota edisi Pahang di Arena of Stars akan mula dijual pada 30 Julai 2024, jam 12 tengah hari dengan harga RM498 (VIP), RM398 (PS1), RM298 (PS2) dan RM198 (PS3) di laman sesawang rwgenting.com.

Sebagai ganjaran ahli kad Genting Rewards akan berpeluang menikmati diskaun tetap sebanyak 10 peratus melalui pembayaran tunai, kad kredit, atau penebusan Mata Ganjaran Genting yang hanya sah bagi pembelian tiket VIP, PS1, dan PS2 sahaja. Setiap pembelian tiket akan dikenakan caj pemprosesan tambahan sebanyak RM4.00.